Wednesday, June 3, 2009

Testimonia


Pelanggan 1 - Pn Lim Irene

Semenjak berpindah ke Pulau Pinang penghujung tahun lepas untuk tinggal bersama ibu mertua, saya sering mengalami kesakitan di sendi dan lutut. Ibu mertua saya pada ketika itu juga mengalami kehilangan kalsium yang serius dan tablet kalsium yang diambilnya tidak berkesan. Selepas memasang bio-aura enam bulan lalu, saya dapati kesakitan di sendi dan lutut berkurangan. Rasa sengal tulang belakang yang dialami ibu mertua saya juga reda dan tablet kalsium yang diambilnya kini menunjukkan kesan positif.

Pelanggan 2- Puan Zuraida Daud

Saya memilih Sistem bio-aura kerana harganya berpatutan, fungsinya sama hebat dengan jenama-jenama terkenal di pasaran dan juga kerana ia didatangi dengan penapis teknologi nano bersifat antibakteria yang berupaya menyingkirkan mikroorganisma dalam air. Hampir 70% komposisi tubuh manusia terdiri daripada air, sebab itu air sangat penting kepada kesihatan kita. Saya amat mengambil berat tentang air minum yang selamat dan kesihatan anak-anak saya. Sejak memasangkan Sistem bio-aura di rumah, anak-anak saya lincah serta sihat dan sebagai seorang ibu, saya berasa lebih tenang dan sejahtera.Di samping itu saya dapat menambahkan pendapatan.Amat menakjubkan.

Pelanggan 3 - Wan Haslina Wan Yaakob

Saya bertugas menjaga anak -anak kecil dan pencemaran air hari ini mendesak saya membeli Sistem penapis air bio-aura. Biasanya anak-anak kecil tidak suka minum air kosong tetapi kanak-kanak di bawah jagaan saya suka minum air daripada penapis air Bio aura. Salah seorang kanak-­kanak jagaan saya mudah mendapat binti-k­bintik merah yang gatal pada kulitnya. Selepas dimandikan dengan air tapisan bio aura rasa gatal itu dapat dikurangkan. Ikan peliharaan saya juga lebih gemuk serta besar dan sayur­sayuran tetap segar selepas dimasak setelah saya menggunakan hasil air bio aura ini.


Keratan Akhbar 1


Keratan Akhbar 2


Keratan Akhbar 3


Keratan Akhbar 4


Keratan Akhbar 5

No comments:

Post a Comment